سری دوم جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه
متنهای عاشقانه
خوش امدید

 

غربت را نباید در الفبای شهرغربت جستجو کرد.همین که عزیزت رو به طرف دیگری کرد،تو غریبی.

 

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران تو به اندازه تنهایی من شاد بمان

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

رفاقت یعنی اینکه یک عمر برای کسی چتر بوده باشی و او نداند که چرا خیس نشده !

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

به لبخندی مرا از غم رهاکن / مرا از بی کسی هایم جداکن / اگر مردن سزای عاشقان است/ برای مردنم هرشب دعا کن

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

به شراب دیدگانت که از آن همیشه مستم ، گل من تو را نه اکنون ، همه عمر میپرستم .

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

به آسمون سپردم چشم از تو برنداره، مراقب تو باشه ، بلا سرت نیاره، تا تون خوای نتابه ، دلت گرفت بباره ، سپردم با تو باشه ،هرگز تنهات نذاره.

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

بی خجالت بگویم من اسیر تازتم ، گر بخواهی یا نخواهی ، نازنینم ، یادتم.

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

شنیدم بوسه پلی است میان قهر و آشتی طالب شدم هی قهر کنیم هی آشتی.

 

 afshin14.persianblog.ir

 

مگه من به تواجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ! هان!؟

بیا پایین ، زودباش

.

.

.

آخه توفقط ماه منى

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

اگه نصف دنیا رو بهم بدهند قبول نمی کنم! چون ممکنه تو توی نصف دیگه اش باشی!!

 

 afshin14.persianblog.ir

 

عشق مانند جنگ است : آسان شروع می شود سخت پایان می پذیرد!

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

نتوانست فراموش کند مستی را

هرکه از دست تو یک جرعه می ناب گرفت

کی به انداختن سنگ پیاپی در آب

ماه را می شود از حافظه آب گرفت؟

 

 

afshin14.persianblog.ir

 

 

خواب راحت نکند آنکه خیالی دارد

تو چه دانی که دلم به تو چه حالی دارد


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:اس ام اس, اس ام اس عاشقانه,sms,
ارسال توسط افشین

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 36913
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->